måndag.

Då var det måndag igen, en regnig måndag. Inte så farligt jobbigt på jobbet, har visserligen massa inne men har spenderat dagen med att förbereda massa saker. Johan har ju lugnat ner sig minst 10 kilo så jag kommer inte stressa ihjäl mig. Och på fredag är jag ledig så det blir kort vecka igen, tycker att det är det varje vecka nu för tiden. Fick ett nytt kylskåp till jobbet också, det gamla har varit trasigt i en vecka så det stinker ruttet i hela lunchrummet! 

Snart ska vi ha visning igen här hemma så jag måste utrymma huset. Ska ner till Centrum och kolla på fina och hemliga saker till Johan. Sen blir det till att storhandla, frysen hos Johan är tom! Det ekar!

- Pappa vad är det där för något?
- Det är någon slags föggel.
(en pappa och hans son stod och kollade på flamingosarna bredvid mig och Johan på Skansen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback