mills är kalasduktig!

Igår kväll var jag kalasduktig! Jag sket i alla mina vanliga tisdags program för att deklarera och skriva ansökan till Västerås. Deklarationen var det något konstigt med så jag kunde inte göra det på internet så jag skulle åka till Spånga med den idag efter jobbet. Men det visade sig att Jacob också skulle dit så han tog med min också :) Ansökan blev nog ganska bra men har valt att inte läsa igenom den idag.. Jag har hela tiden trott att jag ska skriva om mig själv men så var det ju inte. Typ varför jag ville gå där och vad jag hade för förväntninger. Så medans Johan och Moggis kollade på fotboll skrev jag den. Idag postade jag alltsammans, jag vill verkligen komma in där! 

Jag och Johan kom precis hem från en storhandling på Lidl, skulle egentligen bara dit och köpa lite kött till ikväll men det blev lite med än så. Dom hade till och med allt som jag senare tänkt åka till Format för att köpa. Jag ska göra mitt bästa för att försöka se på Desperate Housewives från igår till middagen men jag tror inte jag kommer lyckas. Får nöja mig med Gray's Anotomy senare ikväll. 

Bajbaj segelhaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback