nu är det min tur också!

Nuuuuuuuu, äntligen efter flera månaders krångel så är resan äntligen bokad och betald! Igår var min och Johans plan att åka in till stan och betala våra rätt så billiga biljetter till Bangkok som vi hittat. 5 timmar innan vi ska åka in så ringer dom från resebyrån och säger att Thai airways har gått in i helgen och avbokat vår resa. Jag hade panik och gråtångest hela dagen. Tills kvällen då vi hittade en ny resa, 1000 kr dyrare men just då var vilken resa som helst under 8000 bra. Plus att vi åker såna tider så vi får två dagar till godo :) ÅÅÅÅ, vad jag är glad nu!
Planen är flyg till bangkok, där någon dag. Sen till Kanchanaburi, tigertempel och vattenfall i mängder. Sen sista veckan i Hua Hin! Sen till´baka till Bangkok för sista shopping!

Tänk att en sån jobbig dag kan sluta så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback