onsdag.

Av någon dum anledning gick jag och Veronica från superhurtiga och tränade fyra gånger i veckan till inte så hurtiga och tränar nu en gång i veckan.. Idag var den hurtiga dagen, stationspass 90 minuter! Det känns iaf väldigt hurtugt. Imorrn blir det inge för jag måste jobba över men hoppningsvis på fredag! Och då ska vi ut! Anneli får bestämma vart för hon är nykommen hem från Frankrike :) Jag och Veronica tycker att vi borde hitta en mega karaokebar i stan där man sitter vid borden och sjunger. Vi måste ju ha mega tjejkväll eftersom jag inte kan vara med och med det missar schlagern på lördag!!

Jag ska flytta till Hammarbysjöstad. Ska jag som bott i villa hela mitt liv bo på alla i en lägenhet, det blir ju helskumt. Och vart ska alla mina saker få plats?! Men, men det blir nog bra. Kommer nog inte vara där så mycket eftersom jag har mitt första och tredje hem här plus att jag fortfarande jobbar i Vallentuna.. Men asbra om man är inne i stan på helgerna, ingen nattbuss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback