onsdag.

Idag förstörde Rolf min planering! Planen var att göra 100 st boxar för att sedan montera ihop resten. Jag hann dom 100 boxarna och jag skulle hunnit resten också, inklusive imorrn om han inte skulle skickat ut mig med lastbilen kl 2. Och till en massa nya ställen! Och vi vet alla hur det går när jag ska hitta nya ställen, jag tappar bort mig. Totalt! Har snurrat runt i Jakobsberg och Järfälla i över en timme, tillslut var jag tvungen att vända hem. Blev lite svårt eftersom jag inte hittade storavägen som skulle ta mig tillbaka! Ska förklara för Johan imorrn att det inte är mitt fel att jag inte hinner med min tidsplanering.

Kom nyss hem och märkte att vi inte har någon mat hemma, ska äta middag själv med Ankan. Den här kvällen blir bara bättre och bättre.. Sen ska jag hem till Johan och storstäda, inte heller det roligaste men det behövs! Blir ju lite förstört på fredag efter en dag med mys att komma hem till kaos..  

 Baaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback