semester?

Just nu skulle jag mest av allt kasta mig på golvet och skrika tills allt går som jag vill. Inte eftersom att jag är sur, ledsen eller något sånt utan bara för att dom på Johans jobb är puckoarslen! Han har inte så lång semester som han trodde, eller så lång betald semester.. Så nu känns det som att alla mina sommarplaner försvann upp i rymden för att aldrig bli sanna. Allt som jag har planerat, allt jag vill göra, inget kommer ju bli som det. Och om det är någon sommar som jag kan göra allt så är det ju den här. Sen pluggar jag så då är det ju inte direkt så man kan spara en massa tusen varje månad.

Min hjärna ska från och med nu gå på lågvarv! Jag ska aldrig mer planera något i hela mitt liv för det blir ändå aldrig som jag tänkt. Eller så går det inte alls.. Överaskningar ska jag inte heller syssla med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback