skit jobb :(

Jag vet inte hur jag ska börja. Kanske lite mjukt att jag blev beordrad övertid en fredag! Var ledig måndag och tisdag och på dom resterande dagarna tror min chef att jag ska hinna med 400 elvärmare. Eller han vet att det inte går men han lovade Pahlens att dom skulle få dom. Han tyckte att han var snäll och gick med på en delleverans på 200 st, som man gör på en vecka om man är två, minst! Sen kom all skit om att det är mitt ansvar att se till att bli klar med leveransen, att vi har gått back den här veckan. Jag sa att han inte kan räkna med att praktikanterna jobbar lika bra så han kan egentligen inte räkna det som att tre personer har jobbat.. "Camilla, du kan inte bara skylla på att dom är slöa, du ska se till att det funkar. Sätt dom på att skala kablar" Vilket dom gjorde nyss och det tog över en och en halv dag! Sen han han mage till att fråga mig om jag tycker att jag har arbetat effektivt och hur det kan gå så dåligt. Jag har ett svar: Låt inte en nyanställt på 3 veckor få ansvaret om 3 jobb, vad vet jag om hur en produktion ska fungera?! Sen kom Jacob som redan var argare än någonsin på Johan och frågade vad han sa till mig. Då i stort sätt skrek jag att jag inte orkade med längre och började gråta. Tror att det är andra gången som jag gjort det på jobbet pga något han sagt. Sen satt jag i tre timmar och höll mig för att inte fortsätta. Om jag någonsin sagt eller skrivit något bra om min chef så tar jag tallbaka vart enda ord! 

Åkte hem, svängde förbi Format och köpte massa choklad. Så nu har jag kollat på film ätit mig tjock på godis och ost. Tog en tuppis när jag ändå höll på. Nu ska jag hinna städa lite innan jag ska se på reprisen av Ugly Betty. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback