söndag.

Idag är det en värdelös söndag. Inte för att det hänt något speciellt utan bara för att den är så fruktansvärt trist här hemma! Verkligen jättetrist! Ska väl se på Oc som visserligen har tappat totalt. Sen blir det mer slö till middagen och sen inget mer eftersom det inte är någe skoj på tv ikväll..

Igår var vi i Rotebro och firade Lotta som fyllde 20. Fantastiskt roligt var det, vinet och ölen tog aldrig slut det bara fortsatte komma in :) Vår present gjorde succé och jag blev lite orolig över hur mycket Johan gillade att leka med den. Hon fick en uppblåsbar kille med löstagbar dildo (inte mitt förslag för 5 öre!) Jag och Moggis var dock lite ledsna för att vi missade schlagern men vi hattade en radiokanal som sände live från Finland. Vi dasade för fullt till The Ark men det hjälpte ju tydligen inte. Jag och Annica satt och panikade i telefon över hur alla andra länder är puckade i arsHlet och inte kan någonting om musik. Sen blev det tjejparty och fyllemat i köket vid 11, lite tidigt men mat är ju alltid lika gott! Sen skulle dom andra hem till Jocke och sen ut så vi tog tåget till Väsby där jag träffade Adde. Var lite skoj. Var hos Jocke i 10 minuter sen gick det inte bra så vi åkte hem och sov.  

Nu ska jag om möjligt slöa ännu med vid tvn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback