söndag.

Idag är det sommar i Väsby! Och jag har i stort sätt sovit bort hela dagen, jag är sämst. Vaknade kl 10 och var vaken till 12, sen somnade vi igen och vaknade där efter halv 3! Sen som varje bakis söndag blev det en timme i badet. Kom hem till pappa där han och Kristina solar och badar, ska också hoppa i poolen snart!

Igår spenderade dagen inne i stan med Johan. Vi gick på Skansen och mös. Sen stod vi och kollade på utsikten precis på samma ställe där vi stod förra året då han tänkte säga att han älskade mig för första gången, men inte riktigt vågade. Det gör inget för jag kan tänka mig hur det skulle varit :) Sen fick jag äntligen lite shopping. Har väntat på det i över en månad. Två klänningar, vita och svarta leggings med spets, en bikini och prio 1: en mascara! Senare blev det tjejgrillning hemma hos Åsa med en massa viin. Begav oss senare till Sundbyberg där Lina och Alexis hade inflyttningsfest. Karaoke, dans och ännu mera vin. Sara var driver både dit och hem, hur skönt som helst!

Onödiga fakta som dom i Thiland ville ha:
I´m in pain! (dock inte som den 4 januari ; )
Jag har fått två mega myggbett
Idag betalade jag min telefonräkning på 530 kr!
Ja, det var det ända jag kom på just nu..

Nu ska jag bada!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback