storstädning *2

Dagens storstädning nr 1 är klar. Poolstädning, dvs damsugning och skrapning av väggar. Det är redan 26 grader och jag skulle vilja hoppa i nu direkt! Nästa sommardag! Ska snart till mamma med Johan för storstädning nr 2, bära plank i en timme. Vi har plockat isär lillstugan på tomten för att forsla upp den till landet. Helst av allt skulle jag bara vilja få min middag och sen lägga mig i sängen och somna genast. Har varit helt snurrig i huvet hela dagen och kännt mig svimfärdig för jag varit så trött och sen börjar jag nästan gråta pga min praktikant. Så fort han öppnar munnen vill jag skrika! Jag har allvarliga sömnproblem och har knappt sovit någonting på tre nätter. Give me sömnpills!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback