tisdag.

Jag är trött och jag var för trött för att åka till Centrum! Är man trött när man kommer hem ska man lägga sig på soffan inte åka omkring en massa! Men ibland är man väl tvungen. Har införskaffat något fint till Johan. Det var såklart meningen att han skulle få den på fredag (ett års dag!) men jag missbedömde leveranstiden på ungefär 2 veckor... Ibland är man för sämst. Och min vission har försvunnit, tänk om det inte blir som jag tänkt! Då kommer jag börja gråta, får nog komma på en reservpresent.

Igår kväll lekte jag och Johan ihop flyttade och var och handlade massa viktigheter. Allt från mjölk och bröd till tvättmedel och dasspapper. Sen var det inte lika smidigt när kassan inte kunde läsa varken mitt eller Johans kort, så jag fick rejsa till Format och ta ut pengar meddans han väntade med all mat som blev varm.. Sen vann han över min hata fotboll vilja. Efter att han vid 5 olika tillfällen försökt fått med mig till deverse kompisar för att titta på fotboll så lyckades han igår. Jag skulle ju varken träna eller se på något viktigare på tv så jag kunde väl lika gärna göra honom sällskap. Han lovade efteråt att han aldrig igen skulle försöka få med mig för att kolla på fotboll :) Lycko mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback