torsdag-fredag!

Idag var jag grym på jobbet, jag hann med min planering och imorrn är jag ledig! Så med sex städade och skinande bord på jobbet gick jag avslappnad och nöjd hem för en fyra dagars helg! Så underbart! När Johan inte är på jobbet är det dagis där. Peter sprang omkring och dansade små grodorna och spelade dragspel med tejprullar, sen spårade han och började dans riverdance.. Jag har stått och shejkat vid min plats och lyssnat på partey musik. Och resten slappar. Så är sanningen om mitt jobb! Det ryktas om firmafest!!!

Nu ska jag göra en ny skiva till på lördag, det ska heta "The return of studenten" Jag och Åsa ska nämnligen leka studenten på nytt eftersom det på lördag var exakt ett år sen. Vi ska ha våra fina klänningar och mössor samt sjunga lambo och skrika för hela gatan, jag  ska ju ändå flytta snart :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback