torsdag.

Eftersom det är en fantastisk ledig torsdag idag så var vi på Fabben igår kväll och drack lite öl! Jag och Veronica unnade oss till och med en varsin Caipis, dom är ju kanongoda där! Sen blev det den vanliga hederliga 45an hem.
Denna morgon startade ju helt fantastiskt! Låg och kollade på tv i sängen tills vi pallade oss upp och sen ner i badet. Och matlös kan man ju inte vara så det blev kladdkaka och mjölk från igår :) Sen bar det av till Kista Centrum med Åsa och Anneli där det inhandlades massa hemliga saker till resten av vårat fantastiska Fab5 som ska firas på lördag. Nu ville jag dricka lite slivovitch med Emma men hon är i Danderyd så då måste jag ju hitta en ny drick kompis. Vem då? Lilla systeryster Annica ska på skiva ikväll, fusk! Imorrn är jag medbjuden till Jacobsberg på middag och party med Lotta, skulle ju vara jätteroligt men min plånbok är verkligen på NOLL! Eller nästan men nåste ju ha till kalasfirandet på lördag också! Får se, får se...

Maaaaat nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback