måndag.

Lunchen är uppäten och jag skulle kunna äta ytterligare tre kycklingben! Jag är så fruktansvärt hungrig så jag vet inte vad! Heldag är det sämsta som finns, speciellt på måndagar. Efteråt ska vi åka till Ikea och köpa en inflyttningspresent till Jenny-Lee och besöka henne i hennes nya lägenhet. Jag vill också flytta, fast det inte var så länge sen. Men det är kul att fixa och trixa en massa! Hade planer på att köpa nya gardiner till alla rum i helgen hem till Johan, men det blev inte av. Märkte hur dyrt det var, men köpa typ och sy egna är helt uteslutet. Så duktig är jag inte. Så det får komma med på min önskelista ist. Eller så kanske jag helt enkelt hittar billiga på Ikea idag!!!

Ikväll ska jag efter förkylning äntligen träna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback