måndag.

Sitter fortfarande kvar i skolan, det är måndag och jag slutade för snart 3 timmar sen. Eftersom jag fortfarande inte har internet hemma så måste jag sitta kvar här i skolan och göra hemtentan som ska lämnas in på fredag. Det är så svårt och så krångligt och det känns som att jag aldrig kommer att bli klar med den. Har tio frågor kvar och det är själklart de tio svåraste som kräver typ en halv A4 sida per svar. Jag fick VG på den första tentan i Branschkunskap men för att få det i ämnet måste jag ha det på den här också. Jag villlll!!!! Funderar på om jag ska sluta för idag, åka och träna och sen åka hem och sova. Med lite träning kan jag förhoppningsvis koppla bort det här från hjärnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback