myshelg!

Jag och min älskling har haft världens mysigaste helg här i Västerås! Han kom upp till mig i fredags då jag hade fixat middag med förrätt och hela baletten! Och alla mina tusen ljus i alla olika ljusstakar var tända! Efter film och en ganska tidig kväll så vaknade vi tidigt på lördagen och gick på promenad. Skulle köpa yogurt till frukost men hamnade på grillen och så blev det hamburgare ist : ) Gick hem, såg på film och spelade Fia med Shot. Jag var totalt jättebäst och vann med hästlängder! Tog senare bussen ner till stan där vi åt middag på Oliwers (där dom spelade Emma, Emma!!) Sen satt vi ute på deras terass hela kvällen, inlindade i tusen filtar, drack cider och såg ut över Västerås torg! 

På söndagen levde vi upp till vår panshis image! Vaknade tidigt som vanligt, alla vet väl att pansionärer inte sover längre än till 9 även på helgerna! Åt frukost och tog bilen ner till centrum. Sen gick vi på lång promenad längs vattnet och hamnen. Blåste en hel del men var jättemysigt! Kom sedan fram till gamla stan och till Domkyrkan. Efter att ha gått en lång promenad kom vi till slut fram till shopping Västerås där jag åter igen inte kunde köpa något pga pengarbrist : ( Sen blev vi pansionärer på riktigt då vi hittade en bingohall och bestämde oss för att spela. Vi vann faktiskt 30 kr och tänkte råna tanten som vann 3000!!! Sen blev det kväll och mamma och Sten kom och snodde min älskling hem till Väsby igen!   

Du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback