onsdag.

Det här är en alldelles förträfflig morgon! Efter en hemsk gårdag kväll! Åkte hem till Väsby igår för att försöka få igång bilen som pajade i måndags. Det gick inte, bytte batteri men det gick inte. Var nere i Centrum och fick för tredje gången P-böter, just på den parkeringen! Det var just igår morgon som jag sa att om en sak till händer mig så går jag i depression, vilket jag också gjorde! Johan försökte lugna mig men det gick inte. Jag var helt hysterisk och bägaren rann över i tusen! Men när det kändes som att allt i mitt liv höll på att gå under blev det bättre! Johan och hans pappa kom förbi för att kolla på bilen. Och tillsammans med pappa lyckades alla tre få igång min lilla bil! Så den funkar och jag böhövde inte lämna in den på verkstaden. Jag behöver heller inte börja pendla mellan Väsby och Västerås, eller åka 45 minuter tidigade på monarna för att ta bussen, eller sluta träna eftersom ingen buss går dit!

Min dag är alltså  jättebra, och vi hade världens bästa morgon trots att det bara är onsdag! Fast jag skulle velat lega kvar i sängen och myst med en stor kopp varm choklad och en film! En annan ska som är typ bäst är att jag har Comviq och kunde prata gratis med Emma halva vägen hem igår! Och i helgen vill jag sjunga massa sing star, dvs om vi inte ska upp till landet..

Kommentarer
Postat av: Annica

Dags att skaffa en P-skiva snart..?
Mamma och sten ska till landet i helgen så du vet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback