TGIF!

Åååå, idag är ytterligare en jättebra dag, det är ju fredag! Började dagen med redovisning av vårat event som vi hade planerat, gick bra som de senaste redovisningarna jag gjort i mitt liv : ) Sedan kyckling, ris och bea till lunch innan tentan. Min mage vände sig nästan ut och in för jag var så nervös, men det gick bra. Fick små blackouter ibland men fick tillbaka minnet! Fick sen sällskap av Ashtar ner till centrum, var iaf några minuter av timmen hem! Sen är jag glad för att jag hade Arvingarna party i bilen på väg hem, sjöng för hela Västerås gjorde jag. Och så åkte till Siba för att pussa på världens bästa och köpte därefter mat till ikväll och groggmix till imorrn då vi ska ha Sing Star kväll!

Jag har fått massa komplimanger idag, därför är jag ännu gladare!
När jag kom hem till pappa fick jag en öl, därför är jag ännu, ännu gladare!

Nu ska jag hem till min love och göra Strawberry Daquiris!!!

TJOHO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback