torsdag.

Jag hade tenta idag, en tenta som jag aldrig i hela mitt liv skulle klarat om vi inte skulle ha fått ha med oss våra anteckningar! Vet inte om det gick speciellt bra med dom heller.. Men dugligt iaf. Efter tentan bestämde vi oss för att vänta i en timme för att därefter ha två timmar branchkunskap som skulle vara genomgång av det vi gjort tidigare var helt onödigt! Vi åt därför lunch och åkte sen hem. Jag passade på att åka till gymmet och leka lite stark fast jag egentligen var helt död! Men jag orkar inte vänta, jag vill ju se reslutat nu, jag orkar inte vänta längre! När jag hade lekt stark klart satte jag mig i min lilla Ford och halvsov hem till Väsby.. Men jag överlevde!

Nu ska jag knata hemåt till min käreste som har någonsags brock i magen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback