torsdag.

Till alla (iaf Emma) som saknar mig på msn så har jag troligtvis goda nyheter! Jag har ju för gudsskull ett bredbandsuttag i min lägenhet, så det var visst bara att köpa en sladd och hooka in den! Så om allt går rätt så kommer jag ha berdband hemma på måndag! Och nu har vi det hemma i Väsby också som Johan har fixat via jobbet, så jag kan alltid vara ute!

Jag ringde mamma idag och sa att jag minsann inte hade någon lust att komma till landet i helgen. Så jag ska  nu hem efter tre veckor! Och vi ska dricka massa drinkar och sjunga jättemycket Sing star! Och jag har rom så jag ska försöka ge mig på Strawberry Daquiri och så ska Johan självklart få massa pink panter! Åååå, det är så kul med drinkar!

Men imorrn har jag åter igen tenta :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback