fredag!

Det är helt fantastiskt! Nästa torsdag går mitt tre ut, efter 18 månader är jag äntligen fri! Har precis beställt Comviq kompis men det tar tydligen ca 19 dagar tills det kommer till mig med nummerflytt och allt. Funderade på att ta en ny telefon på samma gång, men tänkte att det skulle vara en onödig månadskostnad..

Slutade redan kl 11 idag efter jag skicka några mail till eventuella LIA platser. Så nu är jag hemma i Väsby igen, ska ta mig ner till Centrum snart för att klippa mig. Och så tänkte jag unna mig ett par jeans, men helst av allt skulle jag vilja tokshoppa så mycket så det skulle svämma över när man öppnade dörren till lägenheten. Jag har fått strikta regler från Johan att jag inte får komma hem förrns kl 7 ikväll så jag får väl sitta och hänga framför datorn här hos pappa tills dess. Men det gör inte så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback