måndag.

Är tillbaka i Västerås efter en kanon helg hemma! Åkte tillbaka imorrse eftersom jag endast går mellan 13.00 och 16.00 hela veckan. Hur skönt som helst! Kommer dock sitta sysslolös framför tvn hela förmiddagarna.. Ska gå ut idag och försöka hitta någon sträcka som jag ska börja springa. Hurt Mills är i farten!

I fredags åkte jag hem direkt efter kick offen vi haft i skogen över natten, helgen började redan i torsdags för mig :) Åkte till Mariatorget och fick till min förvåning NO PAIN! Åkte därefter hem till Emma och Markus som bjöd på middag, drinkar samt skvaller och tjejsnack. Jättemysigt! Tog tåget till Väsby där jag möttes av Johan och Jocke. Dom ville tillbaka till Jocke för att spela så jag följde med och fick för första gången på över en vecka leka med internet! Morgonen därpå bjöd Jocke på bacon och äggröra till frulle innan vi åkte hem till pappa för att fixa inför kvällens kräftis. Var hur mysigt och kul som helst. Massa drinkar, kräftor och alla möjliga människor. Blev även nattbad, jag  blev dock ikastad och jag fick panik för jag hade ju mina skor på mig. Dom överlevde dock, och det var tur för Anneli : ) Söndagen bestod av NOLL bakfylla till vår lycka! Städade undan allt som ändå gick ganska fort. Gick sedan hem för att äta Fläskkaree och massa god sås, tog en tupplur och mös sedan ända till läggdags.  

Jag är världens lyckligaste som har dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback