måndag.

Den här vekcan har vi presentationsteknik i skolan. Hur kul som helst faktiskt. Alla som känner mig vet att jag alltid har hatat att stå framför folk och pratat. Nu var det ett bra tag sen sist men lite från de sista veckorna i SFG som var fyllda med tal sitter kvar, samt retoriken från Svenska C. Känner mig inte alls lika osäker och jag vågade till och med spela ut till fullo i det talet vi hade nyss om ett barndomsminne. Och vi hade bara en timme att förbereda oss och planera! Jag kunde inte sluta le efteråt bara för att jag var så stolt : ) Två tal om dagen är det meningen att vi ska hålla den här veckan!

Helgen var som vanligt mysig, jag älskar att sitta i bilen påväg hem på fredagar! Fick blommor av Johan och så hade han köpt en massa ost, kex och rosevin!! Tog ett obligatoriskt fredagsbad och tittade på "Knocked up" Lördagen började vi som fredagskvällen med ett bad. Eftersom jag inte har badkar här i Västerås får jag passa på när jag kommer hem. På kvällen spelade vi biljard med Christer och Alexandra och drack en massa drinkar. Åkte sedan ner till Fabben och Magget för en helt onödig utgång, men en fyllekorv är alltid succe! Igår blev det SM-final i amerikanskfotboll. Tokspännande var det, Limhamn vann över Carlstad. Jag har tur och får bara se de spännande matcherna!

Nu har jag åter igen inga läxor och miljarders timmar tills jag ska sova, vad ska jag hitta på?!?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback