onsdag.

Det blev inte som jag hade hoppats på :( Det blev grupparbete idag och imorrn. Vi ska skriva ett PM om ledarskap på 2-4 sidor, är inte så jobbigt eftersom vi mest pratar om annat. Arbetet får ske hemma ikväll. Trots att jag inte fick vara hemma halva veckan så åkte jag ändå hem igår. Besökte för första gången sen jag flyttat till Västerås Godisstoppet! Sen fick jag med mig Johan till Centrum så jag köpte de två jeansen jag behövde, ett par svarta och ett par mörkblå. Höstens investering, kommer inte behöva köpa jeans på evigheter nu.

Eftersom det är eget arbete i skolan så vill vi sluta snart, så det kommer vi göra! Vi ska ner till stan någrastyckna och köpa upp våra studiebidrag : ) Skor och tröjor ligger på min shopping topp! Sen ska jag storhandla massa mat! Hade en plan att träna men kan fortfarande inte gå efter i måndags..

Jag har en bra dag idag för jag hade en kanon morgon!
Puss hej svejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback