tisdag.

Igår var en värdelöst jättetrist kväll, som de flästa här borta. Har fortfarande inte internet så jag kan inte sociala och ringa massa folk har jag faktiskt inte råd med. Men jag vill, så ni vet. Men snart har jag också comviq! Efter skolan igår, gick vi hem! Hanna som bor någorlunda nära mig visade vägen, 1 h och 15 min tog det, så det blir nog inte så många fler promenader.. Lagade sedan en ny studentmiddag, pratade med Johan, tittade på tv, pratade med Johan, diskade, tittade på mer tv, pratade med Johan, tog natur sömnmedel som inte hjälpte ett dugg så jag låg halvvaken hela natten. 

Men idag var det ju sovmorgon igen, så det gjorde inte så mycket. Kollade på Våra bästa år i sängen, gjorde äggröra, duchade, gjorde mig klar till dagen, åt lunch och såg att det spöregnade ute! En prefekt dag för badkars badning, lunch i sängen, mysig film, massa ljus mm, mm. Men inte då! Jag måste sitta på en datalektion och göra saker som jag jag kan utantill sen 4 år tillbaka. Och det kommer vara samma sak imorrn, ska fråga om jag kan skippa imorrn. 

Ska försköa hinna skriva idag igen innan jag åker hem till min internet lösa lägenhet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback