tisdag.

Jag håller tummarna så hårt som jag aldrig har hållt dom förrut! Imorrn och på torsdag står det eget arbete samt grupparbete på schemat. Jag håller tummarna för att det inte blir något grupparbete utan bara egna uppgifter! Det skulle nämnligen betyda att jag kan åka hem (till Väsby) idag efter skolan och vara hemma typ hela veckan! Jag kan ju inte göra något arbete hemma  i Västerås eftersom jag inte har internet! Om det blir som jag hoppas hinner jag även ta mig in till stan för att besöka Brazil och skopunkten och kanske hitta tre par skor! Och jeans behöver jag. Och en massa annat, men det får väl komma i andra hand antar jag. Behöver väl mat också.. 

Jag behöver en LIA plats!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Isf vill jag också med och shoppa! Bara så du vet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback