torsdag.

Imorrse vaknade jag åter igen av att jag halvt låg upp och ned i sängen. Vet inte riktigt vad jag gör när jag sover. Kom på det fantastiska att det redan är torsdag och att jag imorrn efter skolan tar bilen hem till Väsby igen! Satte på tvn och tittade som vanligt när jag har tid på Våra bästa år. Den serien går alltid lika sakta och det kan ta tre avsnitt tills man får reda på en mening som ska sägas till någon, ganska frustrerande! När jag sedan var klar och hade en massa tid över tills jag skulle gå till bussen, pinade jag mig själv genom att vaxa benen. Gick ovanligt bra och i stort sätt allt försvann. Ska hem och finputsa lite sen. Hur mycket tid jag än har på morgonen så blir det alltid stress ovh spring i slutet, vet inte hur jag lyckas..     

Igår blev en betydligt trevligare kväll än alla andra här på landet. Mamma och Emma kom och hälsade på! Kalasbra, dom lämnade även två lampor, två barstolar och ett soffbord. Så nu får både tallriken, glaset och mjölkpaketet plats när jag ska äta : ) Vi åkte till stan för att kolla på skor till mamma men affärerna var stängda. Hann dock köpa hängen till mitt duschdrapperi som jag satt upp senare. Sen bjöd hon oss fattiga på middag, fläskfile med beá, inte så förvånande.. Åkte hem för att kolla på bilen och kort från Thailand. Sen blev det tv och läggdags för Mills.

Jag har med koll än min syster på när Mutti fyller år : )

Kommentarer
Postat av: Emma

Inte teorin... bara syntestet... kanske.. jag vet inte..
Det var kul att se dig iaf din mupp! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback