torsdag.

Äntligen verkar internet fungera som vanligt här i Västerås! Det var tydligen av hela förra helgen och sen fortsatte det här i skolan tills igår då det fungerade varannan minut. Har åter igen 2 timmars hål/eget arbete efter att ha gjort klart Scandic pressentationen med Hanna som vi ska presentera nu i eftermiddag. Igår var det datatenta, gick mycketbra, men min Powerpoint presentation om drinkkunskap som jag ska lämna in imorrn måste också bli bra för att jag ska få VG (som, som sagt är högsta betyget) 

Imorrse när jag vaknade trodde jag att det var fredag och igår när jag somnade trodde jag att det var torsdag kväll. Jag tror helt enkelt att jag längtar till imorrn då det är fredag på riktigt. Tror att vi slutar tidigt för eftermiddagen ska vi spendera med att söka LIA plats, och jag har en klipptid hemma i Väsby kl 16.15. Sen ska jag och Johan ha myskväll med grilladkyckling till middag, sedan bad, film och ostbricka : )

Fontäner är fina grejer det!! : )   

Kommentarer
Postat av: Emma

fontäntönt!!!! :p
Saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback