bli frisk promenad.

Efter att ha suttit inne i soffan i 4 timmar och läst massa ur ledarskaps boken orkade jag inte mer. Jag kände hela tiden vårsolen och värmen steka i bakhuvet så jag bestämde mig för att gå på en bli frisk promenad. Man får ju panik av att sitta inne när det är sånt här väder ute! Så gick ut och försökte återigen hitta en roligare promenadsträcka än den längs stora vägen. Den här gången lyckades jag, äntligen!! Hittade till och med en massa skog, inte visste jag att det fanns skog här : ) Efter 20 minuter tog min ork slut och det friska i mig ville smita ur mig så jag knatade hemåt och sitter nu åter igen i soffan..

Idag gjorde de tydligen massa saker i skolan. Varför ska man inte kunna vara sjuk en endaste dag utan att missa en massa? : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback