boys visit.

Nyssligen var Baffe och Anders här på en kort vesit, de skulle hämta någon kabel som Johan köpt åt Baffe.. Baffe var så långhårig att han skulle få tjejfrilla om han plattade håret, knappt så att det skulle behövas :P De blev båda väldigt förvånade och jag trodde nästan att Anders skulle svimma när jag sa att jag är mitt uppe i en vit månad. Han trodde att det inte var möjligt för mig att ha. Men jojo mensan, Camilla förvånar alltid! När de gick sa han "Men vi kan ju höras till när ni ska börja supa igen" Haha, det är ju tydligen bara då vi träffas men det är trevligt ändå tycker jag. Dom små pojkarna : ) Helt stört när man tänker på att jag och Anders för 14 år sedan hoppade hopprep tillsammans, det är ju över halva livet sedan!

Senare ikväll blir det badkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback