Dunsar i huvet och vita helger!

Nu är det något allvarligt fel på mitt internet, det går så långsamt så jag får ont i magen. Jag förstår inte varför, det brukar ju gå fort.. Typiskt!

Inatt vaknade jag av en duns i huvet. Först trodde jag att det var Johan som hade råkat nockat mig i sönmen. Så illa var det inte men han hade ryckt till och slog armbågen i huvet på mig! Han vaknade också till och när han förstod att han dängt till mig fick jag en liten tröstning och pussar i pannan! : )

Och i helgen var jag och Emma vita! One down two to go! Men på lördagen när jag vaknade var det massa fin sol och värme ute så jag fick en vission av att sitta på en äng och sola med en öl! Men jag höll ut och var totalpigg och obakis igår! Körde till Märsta i lördags natt för att hämta Johan och hans bror. Det var verkligen hur skönt och avslappnande som helst! Bara köra runt i mörkret, inte en enda bil ute, släppa alla tankar totalt, lyssna på lugnafavoriter. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback