fixat deklarationen.

Satt just och tänkte på att alla mornar borde vara mysiga som den idag! Vi gick upp tidigare för att hinna äta frukost innan jag åkte iväg. Åt baguetter med skagenröra och te i soffan! Hur mysigt som helst! När jag bor hemma ska vi alltid göra så. Kanske inte lyxa med skagen varje morgon men frulle iaf!

Idag har jag fixat min deklaration, skickade smidigt in ett litet sms. Kommer aldrig lära mig hur man deklarerar med massa avdrag hit och dit. Får vara glad så länge som det är enkelt utan avdrag! Så pengarna lär väl flyga in på kontot innan Midsommar, perfekt inför utomlandsbokning!

Nu dusch, packning, slapp till komedikväll på kanal 6.  

image22

Om två veckor kommer jag vara hemma till slutet av augusti, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback