fredag.

Idag började vi med branschengelskan. Var bara en mjukstart så vi hade pressentationer av varandra. På måndag antar jag att det börjar på riktigt. Grymt skönt schema iaf! Många halvdagar och några lediga dagar lite här och där. Efter lektionen idag satt jag, Linda och Camilla kvar och gjorde klart vår Affärsplan från Entreprenörskapskursen, ska bara finslipa lite på den nästa vecka.. 

Nu sitter jag med min lilla Midori i knät! Är hemma hos pappa och hälsar på eftersom jag inte får komma hem ännu. Johan ska nämnligen städa lite innan så han ska ringa när jag får komma hem. Men han har ju inte ens slutat så det kommer väl ta ett bra tag.. Jag vill ju hem och pussas, men Midori är också väldigt myyysig!

Ikväll blir det bara lugn och ro och nacos till middag. Det ska bli grymt gott med massor massor med ost! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback