fyllechaffis & klädrensning

Igår ville jag blogga ungefär 4 gånger! Men prosiduren att ta fram datorn, starta datorn och få igång internet tog emot varje gång så det blev helt enkelt inget..  I lördags var vi hos Mutti och Stone och åt middag, mormor var också på plats. Efter middag och körslaget bar det hem till Väsby och Johan drog iväg på galej. Jag låg hemma i soffan och kollade på film ist, kändes som en passande aktivitet till den vita helgen nr 2. Som helgen innan åkte jag på natten åter igen iväg i Forden för att hämta Johan. Om två helgen är det sluthämtat. 

Igår gick jag upp senare än Johan. Det brukar inte hända speciellt ofta och speciellt inte då han har vait ute och festat kvällen innan och inte jag. Skumt. Gick upp lagom tid till det var dags att gå ut till tvättstugan. Lyckades klämma in allt i de två maskinerna så det gick ganska smärtfritt. Under tiden tvätten tvättades passade vi på att rensa i the walk in closet. Hela tre proppfulla papperskassar med kläder rensades undan : ) Det är inte det att det gör mig glad att kasta Johans kläder men har de bara legat utan att bli använda de två åren vi varit tillsammans känns det som att de bara tar upp en massa plats. Vet dock fortfarande inte hur jag ska få pats med alla väskor och skor när jag flyttar hem på heltid..

Apropå skor.. Jag kastade två par skor igår. Jag grät nästan och det tårades i ögonen då jag klippte sönder skorna från Thailand. Mina skönheter! Eftersom de var från Thailand var de inte så hållbara och ena innersidan hade gått upp så tårna stack ut!  Ovanpå skorna satt det fina pärlor som jag klippte bort för att använda till något annat och som minne av dom. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback