helgen i kort : )

Äntligen får jag spendera lite quality time med min dator! I fredags när jag åkte hem med tåget valde jag att lämna datorn här, skulle blivit för jobbigt att bära på! Speciellt när man hade vin och öl lunch i skolan och var lagom klar i huvet vid kl 4 då tåget hem gick. Var bästa dagen i skolan på hela året, underbart kul! Vi hade "picknick" på golvet, lyssnade på grym musik och pratade massa engelska. Går som sagt alltid lätt efter alkohol : ) Kvällen blev sen mysig hemma med Johan och Martini!

På lördagen blev det jobb på Eurostop, ballong utdelning. Dom hade barnensdag med massa aktiviteter men jag överlevde trots alla barn. Det trodde jag inte att jag skulle! Senare bar det av till Danderyd och några öl innan vi bar oss in till stan. Vi verkade aldrig bestämma oss vart vi skulle så det blev en stund på O'Learys, Wok Place och Soft..

Gårdagen var ganska slö.. Åkte till Sollentuna för att hämta mitt pass med dom ville inte a öppet : ( Istället tog vi en trip till Stinsen där dom har vänt centrumet upp och ner och gjort om var ända mm! Jag spenderade en lååång stund på Panduro men efter Johan suckat i en kvart åkte vi hem. Finns så mycket roliga saker där, funderar på att försöka ge mig på att göra egna smycken! Sedan blev det städning, OTH, film och brieost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback