hjälp mig sov då!

Idag gick vi bara i skolan i 3 timmar. Engelska, igen.. vi pratade massa om svensk kultur, sjöng "Hell and gore" och gjorde en del övningar. Skönt att börja veckan på det sättet, gissar att tröttheten av nattens sömnbrist kommer falla över mig snart. Varje natt då jag inte kan sova blir jag grinig på Johan för att han minsann kan lägga sig, somna på 5 minuter och sova hela natten. Det är orättvist! Enda gångerna de senaste två åren som jag kunnat sova ordentligen är när jag jobbade på HLM. Om det var värt det vet jag inte riktigt. 

Igår kväll bjöd Johan mig på indisk restaurang! Var gudomligt gott och mysigt att gå ut och äta en helt vanlig söndag. Var relativt billigt också! Efteråt åkte vi hem och kollade på Stardust, kramades och skrapade ett nytt kort till vårat spel : ) 

The game som alla borde införskaffa!
Spännande och roligt!
http://www.vuxen.se/52-weeks-of-naughty-nights-p-3133.html 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback