konstig stämning?

Yyy, jag känner mig osocial just nu. Troligtvis för att jag är så trött.. Får till och med ansträng mig för att låta trevlig på msn vilket inte brukar vara speciellt jobbigt.. Idag i skolan var det något konstigt som hände kände jag och Jenny. Efter tentan hade vi genomgång av alla tentafrågor som en sammanfattning av kursen och så fort någon sa något så nickade alla instämmande. Sa "jaa" eller "mm" för sig själva "så skrev jag" eller gav en  lååång genomgång av svaret. Allt kändes så smörigt och tillgjort, jag kan verkligen inte förklara hur jag menar men så var det. Jag kände bara irritationen stiga varje sekund av genomgången.. Konstigt konstigt...  

Kommentarer
Postat av: Anonym

De va nog bara du å jennylee som kände det så :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback