ledarskapssamtal

Idag hade vi samtal med Rolf i skolan (föreläsare i ledarskap och försäljning) Han sa att jag var på god väg för att få ett VG. Skulle visa framfötterna lite mer nästa period och skriva en bra LIA rapport så skulle det bli bra sa han. Känns skönt att han tror att jag kan uppnå ett VG för det trodde inte jag. "Du har så mycker kunskaper och ambision, du måste visa dom" Då blev jag faktiskt riktigt glad, och visa mig mer vet jag ju att jag måste träna på. Fick bra på tentan också 48,5/53 vilket blev betyg 5/5 och på arbetsrätten fick jag tydligen också 5 och där kommer jag inte ens ihåg vad tentan var.. Mycket trevligt samtal iaf. Men om hon som går andra året som också har LIA på Wickis snor mitt jobb blir jag grymt sur!! I want it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback