lördag.

Idag varkade vi hör och häpna tidigt! 9.15 låg vi klarvakna i sängen men det kändes alldeles för tidigt att gå upp då. Helt värdelöst väder är det så gå ut och promenera kändes inte så lockande. Och vad ska man gå upp kl 9 och göra? När vi tog oss upp spelade vi ett spel junior buzz på playstation som jag åter igen förlorade. Så då var jag sur ett bra tag, jag kan inte råför att jag är så dålig förlorare. Men det är sanningen!

Nu sitter vi och fyller i Johans försäkringspapper och hatar Justin Timberlake! Senare blir det antagligen lite städning, ska ränsa garberoben! Har längtat länge för att få göra det. Sedan blir det bilresa med Forden till Hammarby Sjöstad och middag hos Mutti och Stone.

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha det gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback