lördag!

Nu har jag försökt väcka Johan i 40 minuter men det verkar inte hjälpa. Har dock inte försökt med att ruska honom fram och tillbaka samt skrika, men det känns lite taskigt. Om han ens skulle bli hälften så förbannad som jag skulle ha blivit så är det riktigt illa! Så jag får sitta uppe och leka lite med min älskare tills han vaknar..

Igår hade vi mys hemma! Johan stod för middagen och jag fixade chokladbollar! Fick lövbiff rullade med bierost i, gudomligt gott! Som allt med brie : ) Sen kollade vi på Talang och spelade "Kasta Gris" skulle nog bestämt säga att jag var bäst och vann flest gånger! Johan hade köpt två flaskor Asti som vi drack upp, tyvärr hade all sol på gården försvunnit så det blev skumpa i soffan ist. Utan att bli 0,00000% påverkad så jag klarade min och Emmas deal! En jättegod watermelon drink fick jag också! När vi skulle hoppa i säng var det helt omöjligt att sova, jag misstänker att jag fick en suger rush efter en flaska mousserande och massa chokladbollar. Och trots att jag har varit vaken halva natten är jag uppe först!

Idag har jag ingenaning om vad som hända skall, ingen sol idag : (

Kommentarer
Postat av: Annica

Sitter ni seriöst hemma och spelar "kasta gris" en fredag? HAHAHA =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback