måndag igen.

Måndag, måndag, måndag.. Det säger väl det mesta men för att få lite mer text ska jag förklara det lite närmare.. Måndagar är hemska så typer! De smyger sig på oss som pesten och ger oss alla livsångest och får oss att ifrågasätta jobbet, skolan, allt som tvingar upp oss på den första morgonen efter helgen. Och personligen så är jag less på allt, deppig och i extra behov av kramar. Antagligen för att jag åker ifrån Johan på morgonen. Det är faktiskt det värsta på hela veckan! Men det är bara att kämpa på!

Var bara i skolan 2 timmar idag för en övning, så nu är jag hemma i soffan. Ska se till att få ihop lite bra frågor till morgondagens övning på rekryteringssamtal. Ska också läsa några kapitel i boken inför tentan på torsdag. Ikväll blir det äntligen träning och step! Är fortfarande lite snuvig men jag orkar inte vänta längre! Har fem veckor på mig att träna satan och få upp träningsdiseplinen, sen är jag hemma i Väsby i 3 månader så då kan jag inte använda mig av gymmet och passen.. Då blir det egen träning, eventuellt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback