måndag.

Idag blev det en lång måndag, trodde att vi skulle sluta vid halv tre men det blev kl fyra. För jobbigt på en måndag. Idag gick jag upp 05.30!!! Åkte nämnligen kommunalt till Västerås. Buss, pendeltåg, tåg och buss. Jag trodde att jag aldrig skulle komma fram! Var tröttare än någonsin samt att jag var tvungen att släpa på en massa väskor. När jag satte mig på tåget mot Västerås bloggade jag sönder i huvet, om och om igen. Men att ta upp datorn och sitta med den i knät blev påtok för jobbigt. Plus att jag hamnade i Sverigen fulaste tågvagn, brun och sliten med säten som man sjönk ner till golvet med. Satt och var irriterad för det ett tag tills jag satte Enya i öronen och lutade mig tillbaka. Var faktiskt riktigt skönt att åka tåg på morgonen, man slipper ju iaf anstränga sig för att hålla sig vaken och inte köra av vägen.. Men att åka 2.5 timme ist för 1 med bil gör jag ändå inte frivilligt en måndag kl 6.00!

Återigen är det fruktansvärt trist här. Superfint väder är det ute men vad ska man hitta på utomhus själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback