måndag.

Idag hade vi första lektionen i Omvärldskunskap. Kändes skönt att börja veckan med Lennart, han är kul och dagarna med honom brukar inte vara så ansträngande! Pratade religion hela dagen, kommer inte ihåg att det var så kul. Var riktigt intressant allting faktiskt. Skulle vara med om Hinduismen, det är coolt! Camilla satt däremot bredvid mig och höll på att dö av tristes : )

På onsdag måste jag vara hos Polisen i Sollentuna senast kl 12 (stänger tidigt pga Valborg) så jag hinner bara vara i skolan i 90 minuter funderar därför på om jag ska åka hem redan imorrn. Isåfall blir det ompackning ikväll, massa saker ska med. Både till Valborg och kryssningen i helgen!

Mars glass är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback