matinhandling bör man...

Nu har jag varit och köpit en massa mat. Det är faktiskt väldigt jobbigt när man ser hur summan bara stiger och stiger när dom blippar in alla varor. Men man måste ju ha mat och jag behöver kyckling, mycket kyckling. Det är just därför jag ska äta det ikväll! Jag köpte också Delikatess fullkorns hårdbröd, tänkte att jag kanske skulle sitta och knapra sånt på kvällarna än massa onyttigheter.

Eftersom jag nyss var och handlade betyder det att jag inte åkte iväg till träningen. Jag orkade verkligen inte och jag hade ångest innan jag ens bestämt mig för att inte åka. Tänkte göra massa magövningsr här hemma. Jag kommer aldrig bli så beach redo som jag vill!

Kommentarer
Postat av: Camilla:D

Äta bör man annars dör man:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback