onsdag.

Idag är det onsdag och efter hela gårdagens ångest bestämde jag mig för att stanna hemma. Känns som att det behövs för att bli riktigt frisk. Idag har jag bara lite förkylningsfeber men den stendiga äckliga huvudvärken vägrar att lossna! Det är väl antagligen den som gör att man varken orkar lyssna, läsa eller se på tv. Igår känndes det som jag skulle dö när jag gick till Ica för att handla, jag har 2 minuters promenad dit... Men, men ska läsa i boken det jag missar idag för jag vägrar att missa ytterligare en dag till i skolan. Läser nog några extra kapitel till inför tentan nästa vecka. 

Jag hade en hemsk dröm som inte gick att vakna ifrån! När man vill sova vaknar man hela tiden och när man vill vakna går det inte! Det är väl jälvlig korkat! Jag drömde att mamma blev huggen i magen och höll på att dö meddans jag och Annica jagades av maffian och läskiga ninjagubbar som villa döda oss! Vart vi än åkte så var dom där och jagade oss! Sen kom pappa med i drömmen så vi körde rally med hans bil och kom iväg från dom. Men sen hittade dom oss igen. Fy, det var ingen rolig dröm alls! Det konstiga är att man kan drömma samma "scen" om och om igen för att hjärnan vill att scenen inte ska sluta som den gjorde första gången.. Det är ju visserligen bra för de första tre gångerna jag drömde om när jag och Annica sprang runt i lagret tog ninjorna fast oss! I slutet av drömmen blev jag skjuten i axeln men det försvann direkt och kändes inte. Och mamma överlevde såklart!!

Nu ska jag försöka göra något vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback