shopping!

Shoppi, shoppi, shopping!!! Nu är jag lycklig! Har köpt massor med färgglada kläder på Gina, skorna får vänta till en annan månad. En gul och en rosa klänning, en rödrosa kjol och en vit och grönrandig båttröja. Lycka! Men nu måste jag köpa flera galgar igen.. Nu skulle jag vilja gå en lååång promenad men det är inge kul själv så jag tänkte vänta till fem och gå och möta Johan efter jobbet. Så nu har jag en timme utan något att göra, skulle behöva läsa lite i ledarskapsboken inför tentan. Men det är ju sååå tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Em-pem

Jag skriver om ett rätt känsligt ämne i min blogg just nu. Du är välkommen med synpunkter eller tankar :)

Postat av: jennylee

Ååh vad roligt att du har shoppat :)
jag blev så inspirerad att jag tror ja också måste ta mig en shoppingrunda :D

vinkväll snart? :P

2008-04-05 @ 14:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback