slut på det roliga.

Underbar dag, underbar musik, underbara någonting. Men nu vill inte solen lysa in i min lilla lägenhet längre, jag har lyssnat på all musik och Johan tycker att träningen är viktigare än att prata med mig! Blä! Så nu är det inte roligt längre för nu måste jag diska för att få plats att laga mat och för att kunna laga maten i någonting.. Har suttit och kollat i Emmas bilddagbok på alla kort från år 2005 och då verkade allt vara roligt. Allt var bara så underbart då, våra galej var bäst! Så jag räknade ut att det var det roligaste året förrutom studenten 06 såklart!

Jag har en irriterad känsla i magen som jag måste idetifiera och göra mig av med. Eller jag vet nog redan vad som orsakat den.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback