soldyrkare!

Nu har vi varit ute och promenerat i 90 minuter. Strålande sol och grymt varm var det, underbart! Vi gick igenom Väsbys nya bostadsområden som vi inte ens visste fanns. Dom har nämnligen röja bort HELA Bollsta skogen, där jag brukade orgentera och leka när jag gick i Lågstadiet! Om några år kommer det säkert inte finnas en milimeter skog kvar här hemma : ( Skulle inte förvåna mig om dom skulle fylla igen sjön för att bygga hus där. Blev riktigt trött av promenden så nu ska vi vila lite innan vi hoppar ut i solen igen för flera sommaraktiviteter.

Skulle vara en perfekt dag för plantering, men har inga pengar för det nu. Nästa söndag ska vi kapa trädet och gräva upp buskarna utanför oss så jag kan lägga ny jord och plantera lite blommor. Ska även kolla om hela plätten tillhör oss få då sak vi ev sätta gräs, bygga staket så vi får en liten tomt : ) Wiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback