student / poolparty : )

Det är inte ens kul! På facebook har jag blivit inbjuden till tusentals studentskivor och nyss till en mösspåtagning! Mösspåtagningen var ju bland det roligaste med studenten, det var ju helt underbart! Satt i parken hela eftermiddagen och drack vin och röjde runt! Det var ju för gudsskull 2 år sen! Det är orättvist att man bara får ta studenten en gång. När jag går ut KY ska jag ha mössa på mig :P

Istället planerar jag nu inför ett grymmt poolparty i sommar. Jag tänkte blanda ihop Väsby folket och Västerås folket och förena mina två världar under en solig dag med poollek, öl, grillning, Gyllene Tider och Thomas Ledin! Det kan ju inte bli bättre!

image21
Mösspåtagning 2006!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tur att vi är så syndigt snygga också :D :p

Postat av: you know who!

Åh. poolpary med grilla och öl och thomas ledin o gyllene. Den perfekta sommarkvällen!!!
Nu bara längtar jag!!

2008-04-19 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback