tisdag.

ÄNTLIGEN!!
Hur kan dom hålla oss beroende bloggare på hållhake såhär länge?! Det har varit en pers att inte kunnat skriva av sig hela den här tiden! Igår började andra delen av ledarskapskursen, lagom tid tills jag blev sjuk :( Hela fredagen och lördagen hade jag jätteont i halen och trodde att halsfluss var påväg. Slapp som tur var det men under en timme på söndagen så slog en brutal förkylning över mig så nu är hela huvet en stor degklump, feber har jag också! Så igår gick jag hem efter lunch och idag var jag bara i skolan till 1. Föreläsaren satte min grupp först för övning och disskution som är betygsgrundande så att jag skulle kunna gå hem och vila sen. Mycket snällt tycker jag! På torsdag är jag ledig och på fredag har jag bara 20 minuters medarbetarsamtal, ska försöka byta tid med någon till torsdag så jag kan åka hem till Väsby då! Jag vill!!

Jag måste gå och köpa mjölk, jag klarar mig inte utan!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du får gärna vara med i min tävling
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!! och kommer från en modebutik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback